رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان:

«مثبت مدرسه» ویژه‌برنامه تلویزیونی آموزش و پرورش اصفهان به‌زودی روی آنتن می‌رود

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز پخش ویژه‌برنامه تلویزیونی آموزش و پرورش استان اصفهان تحت عنوان «مثبت مدرسه» در ۳۶ قسمت از هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
«مثبت مدرسه» ویژه‌برنامه تلویزیونی آموزش و پرورش اصفهان به‌زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ جلال سلمانی اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی و همچنین درخواست‌های متعدد همکاران، فرهنگیان و دانش‌آموزان مبنی بر ساخت یک برنامه ویژه حوزه آموزش و پرورش استان در صداوسیمای مرکز اصفهان، ویژه‌برنامه «مثبت مدرسه» به‌زودی روی آنتن شبکه استانی خواهد رفت.

وی افزود: هدف از تولید این برنامه در درجه اول، اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌های شاخص آموزش و پرورش مانند موضوع ثبت‌نام مدارس، امتحانات نهایی، رتبه‌بندی و... است که در طول این برنامه، کارشناسان به بیان برنامه‌ها در این زمینه خواهند پرداخت.

سلمانی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی اداره اطلاع‌‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان مبنی بر حاکم کردن ادبیات «روایت مدرسه» و تلاش برای انعکاس جلوه‌های ویژه معلمی و دانش‌آموزی است تا روایت غالب جامعه نسبت به معلمان به‌عنوان اصلی‌ترین قشر مرجع در فضایی مثبت دنبال شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در همین زمینه معلمان فداکار، معلمان پیشکسوت و معلمان نمونه در این برنامه معرفی خواهند شد و در قسمت دانش‌آموزی نیز به معرفی دانش‌آموزان ممتاز و خلاق در حوزه‌های مختلف خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: معرفی مدارس برتر و نمونه استان اصفهان و همچنین مدارس ماندگار و تاریخ پرافتخار آموزش و پرورش استان نیز از دیگر قسمت‌هایی است که در این برنامه سعی شده به آن پرداخته شود.

سلمانی گفت: نگاه متوازن به نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان را نیز سعی کرده‌ایم در این برنامه حفظ کنیم به‌طوری‌که هر هفته، یکی از شهرستان‌های استان اصفهان میزبان این برنامه خواهد بود تا جلوه‌های معلمی و دانش‌آموزی آن را به تصویر بکشد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان یکی از اقشار مهم و حائز اهمیت آموزش و پرورش، پای ثابت برنامه مثبت مدرسه خواهند بود و در این زمینه سعی شده که خیرین دارای چند وجه مثبت به مردم معرفی شوند.

سلمانی گفت: فصل اول این برنامه در ۳۶ قسمت از هفته گرامیداشت مقام معلم در شبکه استانی اصفهان به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار