رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

در تعطیلات نوروز پایگاه‌های مطالعاتی استفاده از مشاوران و اساتید توانمند برای رفع اشکالات درسی دانش‌آموزان فراهم شده

اصفهان (پانا) - رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت پایگاه های مطالعاتی استفاده از مشاوران و اساتید توانمند برای رفع اشکالات درسی دانش‌آموزان فراهم شده تا انشالله دانش‌آموزان در کنکور سراسری خوب بدرخشند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
در تعطیلات نوروز پایگاه‌های مطالعاتی استفاده از مشاوران و اساتید توانمند  برای  رفع اشکالات درسی دانش‌آموزان فراهم شده

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت: هدف از تشکیل پایگاه های مطالعاتی این است که ما در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی  و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مباحث گوناگونی رو دنبال م کنیم، در زمینه تأمین و تجهیز مدارس، محل های خاص که مدنظر هست ،تجهیزات لازم را فراهم می کنیم و همچنین مرمت و بازسازی مدارس را در دستور کار قرار می دهیم .

مصطفی درستکار افزود : پیگیری ساخت مدارسی که در محل های محروم استان است را اداره کل آموزش و پرورش استان در این قرارگاه دنبال می کند. 

وی در  ادامه افزود: یکی از موارد مهم و اصل کار این است که یکی از موارد ویژه آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان نخبه و پایگاه های نوروزی نیز در همین راستا تشکیل شده که در ایام عید بخاطر دید و بازدیدها این مکانها تشکیل شده که دانش آموزان در محیطی آرام مطالعه کنند تا خود را برای کنکور سراسری و امتحانات نهایی آماده کنند.

درستکار در پایان افزود : در کنار این پایگاه های مطالعاتی استفاده از مشاوران و اساتید توانمند  برای  رفع اشکالات درسی دانش آموزان فراهم شده تا انشالله دانش آموزان در کنکور سراسری بخوبی بدرخشند. 

در پایان  رضوی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ و پناهی دبیر کارگروه کوثر و شهبازی مدیر پایگاه مطالعاتی نیز  به تشریح اهداف  پایگاه مطالعاتی پرداختند.

دانش‌آموز: خبرنگار عسل قنبری

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار