پیام تسلیت مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در پی شهادت سردار سلیمانی

یزد(پانا)- احمد پهلوانیان: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود.

کد مطلب: ۹۹۱۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام احمد پهلوانیان بدین شرح است:

سخن گفتن از سرداری قهرمان که تمام عمر خود را درراه مجاهدت اسلام وفاداری به ولایت فقیه ووطن گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا بتوان برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار و حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.
با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم عزیز وهمیشه در صحنه ایران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار