طرح هر کارخانه، یک شغل در کاشان

کاشان (پانا) - فرماندار کاشان گفت: نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه و کارخانه در این شهرستان فعالیت می کند، که اگر هر یک از آنها یک نفر را جذب کنند، در پایان سال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر صاحب شغل می شوند.

کد مطلب: ۹۸۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح هر کارخانه، یک شغل در کاشان

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی در جمع نمازگزاران منطقه راوند اظهار کرد: بنا داریم بر اساس برنامه‌ریزی، هر یک از کارگاه‌ها و کارخانه‌های این شهرستان تا پایان سال‌جاری دست‌کم نسبت به ایجاد یک فرصت شغلی اقدام کنند.

وی افزود: اولویت واحدهای تولیدی موجود و نوپا باید به‌کارگیری جوانان بیکار منطقه باشد تا با جذب جوانان دانش‌آموخته و جویای کار، ضمن کاهش بیکاری، فرصتهای توسعه منطقه نیز سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت برخی کالا‌ها، نشست‌های گوناگونی با حضور دست‌اندرکاران تاکنون برگزار شده و هر هفته ادامه خواهد یافت تا از حقوق مردم حمایت کنیم وکوتاهی‌ها باید جبران شود.

مرتضایی گفت: برای حمایت از محصولات کشاورزی نیز برنامه ریزی شده با اختصاص سهمیه اضطراری به کشاورزان منطقه مورد توجه قرار گیرد؛ اگر چه، سهمیه کفایت نمی‌کند و دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این حوزه همکاری کامل داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار