پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت یوم الله 13 آبان

قزوین (پانا)- خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ماه ، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی ، پیامی صادر نمود.

کد مطلب: ۹۶۵۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت یوم الله 13 آبان

پیام خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت 13 آبان ماه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد و انقلابی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

تبعید امام خمینی (ره) به واسطه ایستادگی مقابل فساد رژیم طاغوت در 13آبان سال 1343 و شهادت جمعی از دانش‌آموزان کشورمان در 13 آبان سال 1357 در راه مبارزه با استبداد و ظلم بود که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 با اقدام تاریخی خود این راه پرافتخار را تکمیل کردند.

امروز در حالی به استقبال 13 آبان می رویم که چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، انقلابی که دانش‌آموزان نقش مهمی در پاسداری از ارزش های آن و بالندگی و شکوفایی میهن عزیزمان داشته اند و با آگاهی و هوشیاری در جهت تعالی نظام اسلامی گام برداشته اند.

بدون تردید استکبار ستیزی از مهم ترین پیام های 13 آبان است؛ استکباری که امروز نیز با توسل به همان ابزارها و شیوه های همیشگی خود یعنی تهدید، تحریم و فشار اقتصادی، منافع ملی ما و نظام را هدف قرار داده است.

در چنین شرایطی باید به مسائل و واقعیت های امروز استکبار جهانی آگاه باشیم و هوشیارانه در صحنه های مبارزه با استکبار حضور یابیم؛ از این رو فرهنگیان شریف و دانش‌آموزان عزیز استان همگام با سیل خروشان ملت با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت 13 آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز خواهند نمود.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، این روز بزرگ را که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش‌آموزان در عرصه‌ مبارزه با استکبار و بیدارگری است، تبریک می گویم و از خداوند متعال سربلندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه‌ منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همگام با دولت تدبیر و امید مسألت می نمایم.

خیرالله رحمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار