جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک :حرکتی که در اربعین حسینی آغاز شده، گام بزرگی در راستای تمدن اسلامی است

قرچک (پانا) - جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از قرچک به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک :حرکتی که در اربعین حسینی آغاز شده، گام بزرگی در راستای تمدن اسلامی است

غلامرضا نجفی در این رابطه اظهار داشت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی پس از اقامه نماز صبح روز شنبه بیست و هفتم مهر98از مقابل مصلی مسجدجامع شهرستان به سمت حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) با حضور مردم برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: حرکتی که در اربعین آغاز شده گام بزرگی در راستای تمدن اسلامی است و برکات آن وحدت بین امت اسلامی، عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) که این تجمع بزرگ از ملل اسلامی و حتی سایر ادیان الهی است.

او بیان داشت:حب الحسین یجمعنا مصداق بارز آن اربعین است و عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع)عرصه‌های مختلفی را در تمدن سازی اسلامی، ارائه می کند.

جانشین سپاه پانزده خرداد قرچک خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه قرچک هم تلاش کرده تا از غافله عشق عقب نماند و اقدامات مختلفی را در برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین در دستور کار گذاشته است.

نجفی در خصوص خدمات قابل ارائه به جاماندگان اربعین حسینی افزود: کمک در برگزاری امنیت برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع)در طول مسیر راهپیمایی اربعین ، استفاده از ظرفیتهای کل بسیجیان همچون گردان امام علی (ع)، امام حسین(ع) و بیت المقدس برای امنیت و آرامش زائرین از جمله اقدامات است.

او در رابطه خدمات فرهنگی نیز اذعان داشت: برپایی ایستگاههای صلواتی و مواکب در طول مسیر راهپیمایی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی،از جمله، فرهنگی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه ندای فطرت، خواندن یک صفحه قرآن برای شهدا، مهد کودک، ارتباط با خدا، ایستگاه امربه معروف و نهی ازمنکر،سیره شهدا و تبیین نقش اربعین درگام دوم انقلاب،پخش نواهای مذهبی و حضور آمبولانس و تیمهای پزشکی و امدادی و خدمت رسانی را بخشی از فعالیتهای سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در راهپیمایی اربعین حسینی است.

/خبرنگار: مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار