دیدار مدیرکل آموزش و پرورش همدان با فرمانده انتظامی استان

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در دیدار خود با رئیس پلیس استان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از پرسنل شاغل در این مجموعه به خاطر این که توانسته اند امنیت پایدار را در استان به عرصه ظهور برسانند تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش همدان با فرمانده انتظامی استان

محمد پورداود با بیان این که تمام قد در خدمت دوستان نیرو انتظامی خواهد بود، گفت: یکی از ارگان هایی که امروز توانسته بستری را فراهم کند که ما راحت سر بر بالین بگذاریم، در کمال امنیت کار کنیم و فرزندانمان بتوانند آزادانه و در آرامش کامل درس بخوانند، نیروی انتظامی است.
پورداود با بیان این که تعامل بسیار خوبی بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی وجود دارد، افزود: ما در تلاش هستیم تا نظم را که یکی از شاکله های نیروی انتظامی است به دانش آموزان آموزش دهیم تا وقتی وارد اجتماع می شوند عناصر مفید، خداباور و سازنده در جامعه، با انگیزه اجتماعی بالا باشند و در آینده بتوانند برای کشور مثمرثمر واقع شوند.
او با اشاره به دانش آموزان پیشتاز حاضر در جلسه گفت: دانش آموزان در سازمان دانش آموزی کارهای تشکیلاتی را فرا می گیرند و علاوه بر موفقیت در دروس در مباحث دینی و اعتقادی نیز موفق هستند.
پورداود در پایان با بیان این که دانش آموز، معلم و مدرسه سه عنصر مهم و کلیدی دستگاه تعلیم و تربیت هستند، تصریح کرد: اکنون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مقام معظم رهبری آن را یک نسخه شفابخش می داند به مرحله عملیاتی در سطح مدارس رسیده و در مدارس ساری و جاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار