شهردار منطقه بیست : استقامت و جان‌فشانی شهدا الگویی برای زندگی همه مردم است

شهرری (پانا) - آئین رونمائی از تمثال یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با حضور شهردار منطقه بیست و خانواد معزز شهدا و جانبازان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه بیست : استقامت و جان‌فشانی شهدا الگویی برای زندگی همه مردم است

فرهاد افشار شهردار منطقه بیست در سخنانی اظهار داشت: امروز استقلال، آزادی و امنیت میهن اسلامی مرهون خون پاک شهدا است و ما باید امانتدار خوب و خادمان شایسته‌ای برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و رهرو راه شهدا و خدمتگزار مردم باشیم.

او در ادامه گفت: امروزه در سراسر دنیا کسانی‌که مروج کاری هستند به عنوان الگو در جامعه مطرح می‌شوند و مدیریت با رعایت اصول ارزشی برای ارتقاء فرهنگ در ادارات و سازمانها اجرا می‌شود.

افشار با بیان اینکه رکن اصلی هر جامعه خانواده است، بیان داشت: به منظور تغییر فرهنگ یک جامعه باید سه مولفه خانواده، نظام آموزشی و الگوی جامعه مورد توجه قرار گیرد و در صورت تاثیر بر روی این مولفه‌ها می توان جامعه را به هر سویی سوق داد.

شهردار منطقه بیست با بیان اینکه امید است با توجه به وجود الگوهای خوب اسلامی در جامعه، سربازان خوبی برای ولایت باشیم افزود: یکی از ویژگیهایی که در تمام انسانها مشترک است قدرشناسی نسبت به ایثار و دلاورمردی شهدای بزرگوار میباشد و توفیق خدمتگزاری به خانواده شهدا بخشی وظیفه و بخشی نیز برای شناخت راه درست و حرکت در مسیر صحیح است.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار