درخشش دانش آموزان استان همدان در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

همدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان از درخشش دانش آموزان استان همدان در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان استان همدان در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، نعمت الله بحیرایی گفت: دانش آموزان استان همدان موفق به کسب رتبه اول کشور در محورهای پژوهش و دست سازه، رتبه دوم در محور زبان انگلیسی و رتبه سوم در محورهای زبان و ادبیات فارسی، فعالیت های آزمایشگاهی و بازارچه کسب و کار دانش آموزی در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دوره اول متوسطه شدند.

بحیرایی افزود: در محور پژوهش انسیه اخلاقی مهر و یاسمین زهرا شکل آبادی از دبیرستان علمی ناحیه یک همدان و در محور دست سازه محمد مهدی بابایی راد و علی رازی از دبیرستان زنده یاد علیگلی شهرستان بهار رتبه اول را به دست آوردند.

او گفت: در محور زبان انگلیسی نیز ستایش اسکندری و کیمیا نقش تبریزی از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 همدان موفق به کسب رتبه دوم شدند.

معاون آموزش متوسطه استان خاطرنشان کرد: همچنین در محور زبان و ادبیات فارسی مبینا بهرامی سیر از دبیرستان حضرت مریم شهرستان کبودرآهنگ، در محور فعالیت های آزمایشگاهی اسما اسکندری و راحیل فراهانی از دبیرستان شاهد شهیده حبیبی ناحیه 2 همدان و در بخش بازارچه کسب و کار دانش آموزی ملینا احمدی منفرد و زهرا کولیوند سالوکی از دبیرستان دخترانه حاج حسن فرهادی فر شهرستان ملایر رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی دوره اول متوسطه از 30 مردادماه تا 2 شهریور ماه در شهر اصفهان با حضور 352 نفر از دانش آموزان منتخب دوره اول متوسطه سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار