تاسیس خانه جوان درشهرستان ملارد

ملارد(پانا)-پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار ملارد و اعضای ستاد با موضوع احداث خانه جوان ، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۷۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس خانه جوان درشهرستان ملارد

در این جلسه،روح الله طاهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملاردگفت: در جلسه ای که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد با تخصیص بودجه برای خانه جوان موافقت و با همکاری اعضای ستاد تا پایان سال خانه جوان در شهرستان ملارد راه اندازی خواهیم کرد.

در ادامه جلسه توکلی کجانی فرماندار ملارد در سخنانی افزود: جوانان نیروی عظیم هر جامعه هستند و در سطح شهرستان باید بخش عمده ای از فعالیت ادارات به سازمانهای مردم نهاد که از جوانان تشکیل شده اند واگذار شود تا از انرژی و خوش فکری آنها استفاده شده و به نوعی اشتغال برای آنها ایجاد شود.

او بر احداث خانه جوان برای انسجام کاری سازمان های مردم نهاد با همکاری شهرداری و نظارت مستمر و هفتگی بر باشگاه‌های ورزشی برای استفاده مطلوب جوانان در شهرستان تاکید کرد.

توکلی کجانی با اشاره به حضور مؤثر جوانان در کارگروه‌های مختلف شهرستان ملارد بیان کرد: مجمع جوانان ملارد یکی از فعال ترین مجامع این شهرستان است که با برنامه ریزی صورت گرفته فعالیت‌های خوب و مستمری در پیگیری مسائل شهرستان ملارد دارند.

او اظهار داشت: استفاده از تفکر جوانان در حوزه هنر و مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نقش تأثیرگذاری در بهره گیری از ظرفیت‌های موجود دارد و شرایط را برای ادامه مسیر پیشرفت بدون توقف فراهم می کند.

فرماندار ملاردخاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که استعدادهای جوانان نخبه زمینه بروز و ظهور پیدا کند و علاوه بر این با بها دادن به جوانان از توانمندی‌های آن ها برای برون رفت از مشکلات شهرستان ملارد استفاده کرد.

/خبرنگار:زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار