فرماندار ویژه میانه درآیین تجلیل از رتبه ۱۴ کنکور سراسری :

تلاش، پشتکار، انگیزه و برنامه سبب موفقیت در تمامی امور است

میانه (پانا)-فرماندار ویژه میانه به همراه مدیر آموزش و پرورش میانه با حضور در منزل دانش آموز الناز موسوی برای کسب رتبه برتر کنکور سراسری از وی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش، پشتکار، انگیزه و برنامه سبب موفقیت در تمامی امور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه وجود دانش آموزان موفق در کنکور را مایه فخر و مباهات شهرستان، استان و کشور خوانده افزود: علاوه از کسب مقام ها، پشتکار، تلاش، انگیزه و برنامه ریزی ها برای بدست آوردن موفقیتها جای بسی تقدیر دارد.

محمدرضا مشایخی در آیین تجلیل از الناز موسوی، رتبه 14 کنکور سراسری 98 در رشته علوم انسانی با بیان اینکه، نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه در کشور است که با این پشتوانه می‌توان مشکلات را بر اساس نقشه جامع علمی کشور کاهش داد، افزود: ایجاد محیطی آرام در خانواده ها و محیطی پر از شور و نشاط و انگیزه در مدارس همچنین زحمات والدین و معلمین و مدیرانی دلسوز از مهمترین عوامل برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان در دستیابی به موفقیتها و رسیدن به مدارج عالی است.

وی با قدردانی از زحمات والدین فرهنگی الناز موسوی که با وجود مسائل و مشکلات برای تربیت فرزندان خود برنامه ریزی نموده و زمینه لازم برای موفقیت آن را فراهم آورده اند افزود: زحمات و تلاش خانم موسوی در وهله اول، خانواده، مدرسه بعنوان خانه دوم و جایی که در آن تربیت می شود و آموزش و پرورش شهرستان نیز بعنوان دستگاه متولی در کسب این موفقیت نقش بسزایی دارند. در ادامه با اهدای لوح و جوایز به ایشان از موفقیت نامبرده تجلیل بعمل آمد.

ساجدی فر ضمن قدردانی از تلاش دبیران برای دستیابی دانش آموزان به موفقیت های علمی و تقدیر از زحمات دانش آموز و خانواده وی گفت این موفقیت حاصل تلاش مجموعه همکاران است وی خانواده و مدرسه را دو نهاد مهم در شکل گیری و جهت دهی به حرکت سازنده دانش آموزان دانست و گفت: خانه و مدرسه باید از بعد روش‌ها و تفکرات همسوی یکدیگر باشند و دانش آموزان زمانی می‌توانند مسیری مناسب و ثمربخش را طی کنند که قرار گرفتن آنها در محیط خانه و مدرسه برای رسیدن به یک هدف باشد.

لازم به ذکر است دانش آموز الناز موسوی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی آیت اله احمدی میانجی میانه در رشته علوم انسانی می باشد که در کنکور سراسری سال 98 توانست رتبه 14 کشوری را از آن خود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار