به همت سازمان بسیج ورزشکاران قزوین؛

مسابقات کشوری اتومبیلرانی جام مدافع حرم در قزوین برگزار شد

قزوین(پانا)- به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین رقابت های کشوری اتومبیلرانی در بخش سافاری تحت عنوان جام مدافع حرم در استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات کشوری اتومبیلرانی جام مدافع حرم در قزوین برگزار شد

در این دوره از رقابت ها 100 شرکت کننده در قالب 50 خودرو در دو بخش قهرمانی و همگانی حضور داشتند که در راند دوم این دوره از مسابقات شرکت کنندگان مسیر 340 کیلومتری قزوین-الموت را در دو روز گذراندند و در نهایت نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

رقابت های سافاری اتومبیلرانی دارای چهار راند است که راند نخست آن در کویر مرنجاب استان اصفهان انجام پذیرفته و راند دوم آن نیز در منطقه الموت استان قزوین بوده است.

در بخش حرفه ای این دوره از مسابقات محمدمهدی زمانی و محمودرضا عبادیان مقام نخست و جمال زارعی و سید جمال فلاح امینی مقام دوم را از استان قزوین به دست آوردند و سیامک صارمی و محمد مرادی از استان اصفهان در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین در بخش همگانی این رقابت ها سهیل حمیدی و سیاوش ایزدفر مقام اول و مجید قربانی و پیمان پوروزیری مقام دوم را از استان قزوین کسب کردند و نیز محمد میلانی و عطاالله عباس نژاد از استان آذربایجان شرقی به مقام سوم رسیدند.

گفتنی است، نفرات برتر راند دوم رقابت های سافاری اتومبیلرانی کشور جام شهدای مدافع حرم در سالن بانو سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار: مسعود میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار