تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی و افتتاح طرحهای عمرانی و آموزشی شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران

ملارد(پانا) - آئین تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی با عنوان جشن بزرگ ریحانه وافتتاح پروژه های عمرانی و آموزشی شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران ونماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی و افتتاح طرحهای عمرانی و آموزشی  شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران

انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در مراسم جشن بزرگ ریحانه و در سالن همایشهای خلیج فارس شهریار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار داشت: اگر این دهه مبارک را فرصت مغتنمی دانسته و سبک زندگی ائمه معصومین(ع) را در زندگی خود نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

او عنوان کرد: این ایام مبارک با ولادت با سعادت امام هشتم(ع) مقارن شده و ما ایرانیان این فخر و مباهات را داریم که مضجع نورانی این امام وارسته در کشور ما قرار دارد و باید وظیفه‌مندی را به تاسی از سیره ائمه(ع) در خود نهادینه کرده و خدمت کریمانه به آحاد جامعه را در دستور کار خود قرار دهیم.

مقام عالی دولت در استان تهران، گفت: اگر رفتار مسئولین با ارباب رجوع توام با بدخلقی صورت بگیرد، این مسئله منجر به آسیب به سرمایه اجتماعی خواهد شدو البته در شهرستان شهریار، شاهد همگرایی و همدلی خوبی از سوی مسئولین همه دستگاه‌ها در خدمت به مردم هستیم‌.

او عنوان کرد: تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام، نظیر بیمارستان در دستور کار جدی استانداری تهران قرار گرفته و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در چرخه خدمت‌رسانی به مردم قرار بگیرد‌.

در ادامه حضور استاندار تهران در شهرستان شهریار مراسم افتتاح 9 پروژه عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان در منطقه وحیدیه شهریار برگزار شد.

همچنین بوستان لاله محله شفیع‌آباد با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال، مدرسه 15 کلاسه در فرارت با اعتباری بالغ بر سی و هفت میلیارد ریال، روشنایی مسیر وحیدیه تا فراتر با اعتباری بالغ بربیست و دو میلیارد ریال و همچنین احداث پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی وحیدیه و فردوسیه با اعتباری بالغ بر دویست و ده میلیارد ریال افتتاح شد.

خانه فرهنگ شهید آوینی در روستای بکه با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال، زمین فوتبال چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال، ساختمان فضای سبز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد، ساختمان شورا و دهیاری یبارک با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد که بخش اعظم اعتبارات آن از محل ارزش افزوده میباشد، نیز از دیگر پروژه هایی بود که افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

/خبرنگار: سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار