یزد آماده ارائه الگوی مدیریت واحد شهری به کشور است

یزد (پانا) - استاندار یزد گفت: امروز یزد در بهترین شرایط برای ارائه الگوی مدیریت واحد شهری به کشور قرار دارد.

کد مطلب: ۹۲۰۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
یزد آماده ارائه الگوی مدیریت واحد شهری به کشور است

محمد علی طالبی پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار یزد اظهار داشت: یزد امروز در بهترین شرایط برای ارائه الگوی مدیریت واحد شهری به کشور است و قول می‌دهیم هماهنگی‌های بین بخشی مورد نیاز در این زمینه را در استان انجام دهیم.

وی افزود: یزد این قابلیت را دارد که یک الگوی واحد در این زمینه به کشور ارائه دهد و این قول را به پشتوانه ویژگی‌هایی که در شهردار جدید یزد و مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور می بینم می‌دهم.

طالبی خاطرنشان کرد: یزد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که همه باید برای شناخت این ظرفیت‌ها به ویژه در منطقه تاریخی شهر به میدان بیایند.

وی ادامه داد: بحث گردشگری برای یزد بسیار مهم است و در این مسیر بافت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد که لازم است به آن به درستی پرداخته شود.

استاندار یزد یادآور شد: یزد در زمینه مبلمان شهری ضعف‌های جدی و اساسی دارد و در عین حالی که مجموعه شهرداری باید نگاه بلند مدتی به مسائل شهر داشته باشد، این مقوله نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

طالبی تاکید کرد: در بحث مبلمان شهری نیازمند عزم جدی در استان هستیم و انتظار می‌رود شهردار جدید نیز این موضوع را در اولویت قرار دهد.

وی همچنین خواستار توجه جدی تر شهرداری یزد به ظرفیت‌های فرهنگی شد و گفت: انتظار داریم شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، فرهنگی و عمرانی این ظرفیت‌ها را تقویت کند.

در این مراسم از تلاش‌های مهدی جمالی نژاد تقدیر و جمال الدین عزیزی به عنوان شهردار یزد معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار