معاون مهندسی فرایندها و ساختارهای سازمانی اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش:

جذب نیروی انسانی کارآمد از مهمترین دغدغه های وزارت آموزش و پرورش است

تهران(پانا) - دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سال 98 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، معاون مهندسی فرایندها و ساختارهای سازمانی اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و شورای معاونین اداره کل در سالن شورای یک اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروی انسانی کارآمد از مهمترین دغدغه های  وزارت آموزش و پرورش است

شوقی معاون مهندسی فرایندها و ساختارهای سازمانی اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در سال‌های اخیر دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به تحول اداری و ساختار سازمانی داشته و در راستای چابک سازی دولت اقداماتی را در این حوزه در دستور کار خود قرار داده است .

او با اشاره به بخشنامه دولت در راستای حذف یک معاونت از تمامی وزارتخانه‌ها، گفت : با تلاش‌های صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش کوشش گردید تا با تلفیق برخی ادارات زیر مجموعه معاونت‌ها ضمن چابک سازی و تعدیل‌های لازم ، کمترین آسیب به بخش‌های مختلف وارد گردد.

شوقی با تاکید بر اینکه طبق ساختار سازمانی جدید بیشترین تغییرات در حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اتفاق می افتد، تصریح کرد: برخی از این تغییرات فقط در سطح ستادی و برخی تغییرات در سطوح استانی و منطقه ای شکل خواهد گرفت که پس از تصویب شرایط اجرایی آن فراهم می گردد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود نیاز آموزش و پرورش به جذب نیروی انسانی کارآمد را از مهمترین دغدغه های این وزارتخانه دانست و تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با یک ردیف استخدامی مناسب از سوی سازمان برنامه ریزی در حل مشکل اصلی کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه تلاش نماییم.

در این نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با بیان مسائل و مشکلات در سطح شهرستان های استان تهران به بررسی راههای ارتقای سطح کیفی مسائل حوزه تعلیم و تربیت در این استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار