دیدار دانش آموزان با نماینده مجلس شورای اسلامی

دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی با دکتر علی کاظمی در سازمان دانش آموزی دیدار کردند

کد مطلب: ۹۱۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش آموزان با نماینده مجلس شورای اسلامی

شهرکرد (پانا) - صبح امروز نماینده مردم شهرستانهای کیار، اردل، فارسان وکوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مجلس دانش آموزی استان در محل سازمان دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری دیدار کرد.

در این جلسه نمایندگان مجلس دانش آموزی به طرح مشکلات پیش روی دانش آموزان استان پرداختند و مسائلی ازقبیل فراهم نبودن بستر جهت حضور دانش آموزان در مسائل اجتماعی وعدم بهره برداری از منابع وپتانسیل های گردشگری در استان را برشمردند.

در این دیدار دکتر کاظمی ضمن اشاره به فعالیت ها و پیگیری هایی که تاکنون صورت گرفته است، گفت:حضور دربین دانش آموزان وشنیدن صحبت های آنان همیشه برای من لذت بخش بوده وهست به همین سبب تمام تلاش خود را جهت فراهم نمودن فضاهای مناسب برای پیشرفت آنها صرف نموده ام که به حمدالله نتایج خوبی نیز در بر داشته است که می توان به تکمیل وبهره برداری از ده ها پروژه مدرسه و سالن های ورزشی نیمه تمام که از سالهای قبل در دست اقدام بوده ولی متاسفانه تکمیل نشده بودند اشاره کرد.

کاظمی گفت: حضور دانش آموزان در برنامه هایی از این دست باعث تقویت پایه های دموکراسی ومردم سالاری کشور در آینده شده زمینه های قانونمندی وقانون مداری را در جامعه فراهم می کند.

وی افزود:از شمادانش آموزان می خواهم، با توجه به اینکه خلاء جذب سرمایه گذارو سرمایه گذاری در استان وجود دارد واین خلاء می تواند با آموزش و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان از بین برود تمام تلاش خود را در این خصوص معطوف نموده وبستر های لازم جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با این معقوله را بنمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار