شور و هیجان رقابت های بسکتبالی در مسابقات جام مولای عرشیان

اصفهان (پانا) - مسابقات بسکتبال در جام مولای عرشیان و در خانه بسکتبال اصفهان با حضور 7 تیم درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۱۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شور و هیجان رقابت های بسکتبالی در مسابقات جام مولای عرشیان

رشته بسکتبال یکی از رشته هایی است که هرساله در جام مولای عرشیان حضور دارد و با توجه به استقبال خوب طرفداران آن، هیجان بالایی در این مسابقات دیده می شود که امسال نیز در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مسابقات بسکتبال در خانه بسکتبال اصفهان در حال برگزاری است که در این مسابقات 7 تیم به صورت دوره ای به رقابت می پردازند که 4 تیم برتر در جدول حذفی و به صورت ضربدری بازی می کنند و اواسط خرداد ماه فینال این رقابت ها برگزار می شود.
محمد پاکروان نماینده هیأت بسکتبال در این مسابقات اظهار داشت: با توجه به اینکه معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان مسابقاتی را تحت عنوان "جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان" در رشته های مختلف برگزار می کند با تعاملی که با هیأت بسکتبال برقرار شد، برای برگزاری مسابقات بسکتبال در این جشنواره برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم که هم اکنون در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: تیم های حاضر در مسابقات دارای بازیکنان قوی هستند و چند بازیکن سابقه حضور در سوپر لیگ و لیگ یک را دارند و قرار است تیم ها به صورت دوره ای بازی کنند و در اواسط خردادماه فینال مسابقات بسکتبال برگزار شود.
پاکروان گفت: بهترین زمان برای مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان بعد از زمان افطار است که رشته بسکتبال نیز به همین صورت است و هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقات، آمادگی بچه های بسکتبال و حضور آنها در لیگ های مختلف مسابقات است.
وی افزود: بسکتبال به ورزش دانشگاهی معروف است که از هیجان بالایی برخوردار می باشد و در لحظه و ثانیه ها می تواند سرنوشت را تغییر دهد به همین دلیل علاقه مندان بسیاری دارد و جوان هایی که به این رشته علاقه دارند در شب های ماه مبارک رمضان برای دیدن مسابقات بسکتبال به ورزشگاه می آیند تا اوقات فراغت خود را پر کنند.
مسئول کمیته مسابقات هیأت بسکتبال نیز در خصوص مسابقات بسکتبال جام مولای عرشیان توضیح داد: هر سال کیفیت مسابقات مولای عرشیان بیشتر می شود و بدلیل اینکه بازی های لیگ بسکتبال تمام شده، بازیکنان از این مسابقات استقبال بسیار خوبی کرده اند که این امر باعث شده سطح کیفیت مسابقات افزایش پیدا کند.
رضا جوادی بیان داشت: رقابت ها به قدری نزدیک هستند که نمی توانیم تشخیص بدهیم کدام تیم مدعی قهرمانی است و حتی تیم های ناشناخته ای مثل ققنوس فولادشهر پا به میادین مسابقات گذاشته و توانسته در سطح تیم های مطرحی مانند شهرداری خمینی شهر به رقابت بپردازد.
وی افزود: ما باید بدانیم که در ماه مبارک رمضان و بعد از افطار نیز می توانیم ورزش کنیم و خدا را شکر ورزشکاران استقبال بسیار خوبی تاکنون از این مسابقات کرده اند که حتی علاوه بر بازیکنان، ما شاهد حضور گسترده خانواده ها و تماشاگران بسیاری در سالن مسابقه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار