سیل مهربانی درجنوب پایتخت همچنان جاری است 

شهرری (پانا)- خانواده بزرگ آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده کشور با هموطنان آسیب‌دیده از سیل همدردی کردند.

کد مطلب: ۹۰۸۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی درجنوب پایتخت همچنان جاری است 

محموله کمک‌های جمع‌آوری شده از مراکز آموزشی و مدارس نواحی و مناطق مختلف سطح شهرستان‌های تهران از کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) واقع در ناحیه یک شهرری به مناطق سیل زده کشور ارسال شد .

21 کامیون حاوی محموله اهدایی کمک‌های غیرنقدی دانش آموزان، معلمین و خانواده بزرگ فرهنگیان شهرستان‌های تهران شامل مواد غذایی مانند روغن، برنج، ماکارونی، پتو و پوشاک، کفش، انواع کنسرو و آب معدنی به مناطق سیل زده استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد عازم شد.

در طی این برنامه که با حضور بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و عارفی رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نصیری رئیس و شورای معاونین و دیگر کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری صورت گرفت؛ بهارلو با اشاره به فضای همدلی در خدمات رسانی به ساکنان مناطق سیل زده، همگامی مردم و مسئولان در این راستا را حائز اهمیت برشمرد و گفت: در حال حاضر تلاش تمام ارکان کشور برای امداد و نجات و بازگرداندن زندگی عادی به این مناطق در جریان است.

بهارلو ضمن تشکر از مسئولین، همکاران و دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک ری در مشارکت، جمع‌آوری و برگزاری آیین ارسال کمک‌ها جهت همدلی و کاستن از بار مشکلات هموطنان سیل‌زده تاکید کرد: قشر شریف فرهنگیان همیشه و در تمامی برهه‌های حساس کشور در فرهنگ‌سازی، اخلاق‌مداری و کمک به همنوع پیشتاز بوده‌اند.

عارفی رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز با بیان اینکه استان تهران بعنوان معین استان لرستان وظیفه خدمات رسانی به سیلزدگان این منطقه را بر عهده دارد، گفت: هم‌اکنون تعدادی از فرهنگیان این استان در مناطق سیل‌زده حضور دارند و در صوررت نیاز فرهنگیان بیشتری برای کمک به هموطنان اعزام می‌شوند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار