با حضور نماینده مجلس دانش آموزی ؛

بررسی نحوه عملکرد شوراهای مدارس استان قزوین وجلسه پرسش و پاسخ صورت گرفت

قزوین (پانا) - سرکار خانم نگین کشاوز کار نماینده مجلس دانش آموزی در استان قزوین در خصوص نحوه عملکرد شوراهای مدارس استان و دیگر مشکلات دانش آموزان از دبیرستان ثنا و دبیرستان فاطمه الزهرا (ناحیه 1) قزوین بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۰۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی نحوه عملکرد شوراهای مدارس استان قزوین وجلسه  پرسش و پاسخ صورت گرفت

باحضور نماینده مجلس دانش آموزی استان سر کار خانم نگین کشاورز کار و صدور مجوز های لازم از مدارس متوسطه دخترانه ثنا و فاطمه الزهرا(س) ناحیه 1قزوین بازدید صورت پذیرفت و در یک نشست صمیمی و کاری از نحوه عملکرد کاری شوراهای مدارس فوق گزارش ارائه شد و فعالیت های انجمن ها تشریح گردید و اجرای فرایند شوراهای مورد بازدید بسیار مطلوب و قابل قبول بود.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ از طرف نماینده مجلس دانش آموزی و اعضای شوراها صورت پذیرفت و به ابهامات و شاخص خواسته کلان شوراهای منتخب ثبت گردید تا در صورت لزوم در نطق نشست مجلس مطرح و ارائه گردد.

و همچنیندر ادمه به نحوه گزینش و انتخابات مجلس دانش آموزی و شوراهای استانی به سوالات دانش آموزان عضو پاسخ مناسب توسط نماینده مجلس و کارشناس سازمان دانش آموزی آقای اصغری ارائه گردید،تا در صورتی که دانش آموز منتخبی در سال 98 تمایل به کاندیداتوری در شورای استان و نماینده گی مجلس استان را داشت از روند اجرایی و عملی آن اطلاعات لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار