افتتاح اداره کل تعزیرات شهرستان های تهران در شهرری

شهرری (پانا)- اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با حضور مسئولین سازمان تعزیرات حکومتی کشور و فرماندار ویژه شهرستان ری راه اندازی شد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اداره کل تعزیرات شهرستان های تهران در شهرری

مراسم افتتاح اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران با حضور مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهدی طاهریان مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رسول جلالی رئیس دادگستری و حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان شهرستان ری و هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه ری در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

صابری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور در این برنامه گفت: این نهاد قضایی با هدف نظارت دقیق بر بازار و برخورد با گران‌فروشی و کم‌فروشی راه اندازی شد و بازرسان این اداره بر تمامی عملکرد اصناف در حوزه های گران فروشی، کم فروشی و احتکار نظارت می‌کنند.

او با بیان اینکه رسیدگی به عملکرد رستوران‌ها و قاچاق کالا نیز بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی است، گفت: این سازمان 3 هزار و دویست پرسنل و دویست و چهل اداره و چهارصد دستگاه وسیله نقلیه در کل کشور دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با مردم در حوزه‌های اقتصادی دارد، گفت: مسئولان این اداره باید در مواجه با کسبه، اصناف، قاچاق کالا و زمینه‌های بهداشتی ضمن اعمال قانون حتی با افراد متخلف نیز رفتاری اسلامی داشته باشند.

هدایت الله جمالی پور یادآور شد: امروز مردم به واسطه شرایط سخت اقتصادی تحمل برخوردهای قهری و سخت را از سوی دستگاه‌های حاکمیتی به هیچ عنوان ندارند از این جهت باید مسئولان و بازرسان تعزیرات حکومتی با سعه صدر و رفتار ملایم با مردم برخورد کنند.

سپس احمد جعفری‌نسب که به مدت 9 سال به عنوان فرماندار درشهرستان‌های هندیجان، تنگستان و شادگان خدمت کرده و در یک سال گذشته رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین بود به عنوان سرپرست اداره کل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران واقع در شهرری منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار