فرماندار اسلامشهر: بهره گیری ازعقل ،دانش ومشورت معیارهای اصلی در مقابله با بحران ها هستند

اسلامشهر(پانا) - شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر به منظور بررسی راه های احتمالی مقابله با بروز سیلاب با حضور مسئولین ادارات و ارگان های منطقه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۰۳۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: بهره گیری ازعقل ،دانش ومشورت  معیارهای اصلی در مقابله با بحران ها هستند

در این جلسه سرمدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری اسلامشهر در سخنانی گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های شدید، دو رودخانه کرج و کن در مسیر خود از بخش‌هایی از منطقه عبور می‌کنند و به جهت عدم لایروبی دو رودخانه و تخلیه نخاله احتمال رانش زمین و خسارات وجود دارد و در این راستا هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را می طلبد.

در ادامه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با تبریک سال جدید و تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه سیل شیراز و تقدیر اززحمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی 98 آسایش و امنیت رادو موهبت الهی دانست و اظهار کرد: بارش‌های اخیر در استان گلستان به اندازه متوسط باران سالانه منطقه بود و حادثه در شیراز نیز کمتر از دو ساعت اتفاق افتاد.

او در ادامه افزود: در شرایط بحرانی و عبور از مشکلات می بایست از عقل ،دانش ومشورت بهره گرفت و هیجانی تصمیم نگیریم .

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: در جهت مقابله با سیلاب ضروری است، مراکز بیمارستانی، آموزش و پرورش با آمادگی کامل اسکان در مدارس، تامین تغذیه، سوخت مردم را داشته باشندو ادارات و ارگان‌های اجرایی ،نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران در اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی نیز با پیش بینی و پیشگیری به همگان خدمت نمایند.

مرسلپور تاکیدکرد: در سال 98 لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قردارد و در کنار آن رسیدگی به مشکلات اقتصادی 250واحد کارگاهی و کارخانه ای را از مهمترین اولویت مدیران شهرستان برشمرد.

در این جلسه ، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و دهیاران اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار