هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال:

پایان خاطرات تلخ کهکشانی‌ها از تیم پدیده در تبریز

تبریز(پانا)- دو تیم فوتبال تراکتورسازی و پدیده از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که تیم تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر پدیده را شکست داد.

کد مطلب: ۹۰۱۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال جام باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار در حالی شروع شد که تراکتورسازی در همان دقایق اول چندین موقعیت گل‌زنی خطرناک پیدا کردند. در دقیقه ۲۱ آنتونی استوکس بر روی پاس اشکان دژاگه گل اول تیمش و بازی را به ثمر رساند. در ادامه این نیمه چندین موقعیت دیگر برای تراکتورسازی وجود داشت که مثمر به ثمر نشد.

در نیمه دوم این دیدار تیم تراکتورسازی بازی دفاعی را انتخاب کرد که تیم پدیده از این فرصت خوب استفاده کرد و چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد. در ضربه ایستگاهی، توپ تیم پدیده به تیر دروازه محسن فروزان برخورد کرد. تیم پدیده که در دقایق آخر این دیدار فشار را روی دروازه تراکتورسازی چند برابر کرد، نتوانست به گل مساوی این دیدار دست پیدا کند و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بیژن حیدری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. علی میرزابیگی، حسین ظهیری، بابک داوری، سیدمهدی سیدعلی، سید وحید کاظمی وی را در این دیدار همراهی کردند.

حدود 30 هزار هوادار در این دیدار حضور پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار