میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال قطعی شد

اردبیل (پانا) - رئیس هیات والیبال اردبیل گفت: در آینده نزدیک تیم والیبال استان اردبیل فعال شده و در مسابقات لیگ ملت‌ها به میزبانی این استان، معرفی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال قطعی شد

نادر فلاحی رییس هیات والیبال اردبیل اظهار داشت: از جمله برنامه‌های هیئت والیبال استان، فعال‌سازی تیم والیبال است که بتواند در حاشیه میزبانی مسابقات لیگ والیبال به صورت گسترده معرفی شود و نیز بازی دوستانه‌ای برای آن تدارک دیده خواهد شد .

اوبا اشاره به اینکه میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ والیبال قطعی شده است، تصریح کرد: مطابق رایزنی‌های صورت گرفته میزبان هفته سوم مسابقات استان آذربایجان غربی و میزبان هفته چهارم استان اردبیل است .

رئیس هیئت والیبال استان با تاکید به اینکه نماینده فدراسیون جهانی مواردی برای استاندارد سالن ورزشی این مسابقات مطرح کرده بود، افزود: با توجه به اینکه ضروری است کفپوش مخصوص بازی از دو رنگ به سه رنگ تغییر یابد، استاندار اردبیل دستورات لازم را جهت تامین مالی و انجام این مهم ابلاغ کرده است .

فلاحی بیان کرد: نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات جهانی هفته آینده تشکیل می شود و دبیرخانه مسابقات اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود و نیز شاهد سفر نماینده فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون کشوری برای ارزیابی امکانات برگزاری این رویداد ورزشی خواهیم بود .

او با بیان اینکه این رویداد ورزشی فرصتی جهت معرفی زیرساخت‌های ورزش استان و گردشگری ورزشی اردبیل است، گفت: با توجه به اینکه چند صد میلیون جمعیت از سراسر دنیا به تماشای مسابقات خواهند نشست بهترین فرصت برای استان جهت معرفی توانمندی‌های آن فراهم شده است .

رئیس هیئت والیبال استان اظهار کرد: لازم است با تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه نسبت به انعکاس هر چه مطلوب این رویداد اقدام کرد تا ورزش اردبیل در سطح جهانی معرفی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار