رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

مجمع اعضا و مربیان پیشتاز، اتاق فکر سازمان دانش آموزی خواهد بود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه مجمع اعضا و مربیان، رکن چهارم دانش آموزی است و سازمان دانش آموزی اصالتا وجود خودش را مدیون دانش آموزان عضو به ویژه مجمع شهرستان ها و مناطق و مجمع استان هست؛ یعنی بدون مجامع عملا سازمان دانش آموزی کارایی نخواهد داشت، گفت: مجمع اعضا و مربیان پیشتاز، اتاق فکر سازمان دانش آموزی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۹۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع اعضا و مربیان پیشتاز، اتاق فکر سازمان دانش آموزی خواهد بود

اسحاق اکبری، در جلسه انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، با بیان اینکه مربیان مهارت های زندگی را به دانش آموزان می آموزند، گفت: باید اعضاء مجامع با دانش و آگاهی کافی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در این انتخابات شرکت کنند، زیرا مربیان نقش مهمی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های صحیح و عملکردهای سازمان دارند.

وی بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان، اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و در جهت اجتماعی شدن دانش آموزان، بسیار تاثیرگزار می باشد. همچنین مجمع اعضاء و مربیان به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در ادامه خطاب به دانش آموزان عضو مجمع اعضاء سازمان دانش آموزی گفت: هدف از برگزاری چنین انتخاباتی، استفاده از ظرفیت‌ها، توان فکری و خلاقیت‌های اعضاء و مربیان در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و افزایش مشارکت آنها در اجرای برنامه ها می‌باشد.

اکبری با عنوان این مطلب که همواره باید از تجربه های مربیان پیشتاز بهره‌جوییم، زیرا این استان به مدد تلاش این مربیان زحمتکش امروز توانسته است در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار گیرد، تصریح کرد: ساختار اداری سازمان دانش آموزی به صورتی است که دبیران مجامع اعضا و مربیان به عنوان عضو ثابت دارای حق رای در شورای برنامه ریزی سازمان سهیم هستند و در فرآیند تصمیم گیری دخیل هستند.

وی با اشاره به اینکه مجمع اعضا و مربیان تنها بخشی از فعالیت های سازمان است، گفت: ما به کمک تمامی مربیان و دانش آموزان برای اعتلای اهداف سازمانی و برنامه های سازمان نیاز داریم و منتخبین وظیفه پیگیری مطالبات دانش آموزان و مربیان را برعهده خواهند داشت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: تربیت، ساز و کار خاص خود را دارد و ابزار آن در دوره های مختلف متفاوت است و نمی توان با شیوه های دو دهه قبل برای دانش آموز امروز که نیاز های متفاوتی دارد، در حوزه تربیت گام برداشت.

اکبری با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای مهارت آموزی و منش های 12 گانه این سازمان است، ابراز کرد: شخصی که با تشکیلات سازمان دانش آموزی خو گرفته باشد، از رشد بهتری نسبت به سایر همسالان خود برخوردار است و تا پایان عمر همراه آن خواهد بود.

وی در پایان خطاب به حاضرین در جلسه عنوان کرد: برای انتخاب نماینده مربیان و دانش‌آموزان برای حضور در عرصه های کشوری، نهایت دقت و توجه را داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار