آیین افتتاح نخستین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - نخستین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان اصفهان در دبستان خیرساز زنده یاد حاج عبدالعلی اعتباری ناحیه 6 افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۹۶۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح نخستین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد

با حضور مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، امام جمعه خوراسگان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه ؛ آیین افتتاح نخستین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان در دبستان خیرساز زنده یاد حاج عبدالعلی اعتباری برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین افتتاحیه اظهار کرد: نخستین اتاق بازی و یادگیری در مدارس استان با همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز آماده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

محمد اعتدادی این اقدام را موثر ارزیابی نموده و تاکید کرد : توسعه کلاسهای بازی همراه با یادگیری به جذب دانش آموزان در فضاهای آموزشی کمک نموده و باعث ایجاد ذهنیت مثبت در دانش آموزان می گردد .

وی در ادامه این اقدام را مبتنی بر سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد : طراحی بازی ها در این اتاق، تخصصی و مبتنی بر دروس آموزشی هستند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات خیرین اظهار کرد : بیش از ۲۰ مدرسه تا پایان سال تحصیلی به اتاق بازی مجهز خواهد شد و برای ایجاد و بهبود هر چه بیشتر این فضاها نیاز به مشارکت خیرین داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار