راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهرستان امیدیه برگزار شد

امیدیه(پانا)- راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شعار" افتخار به گذشته ، امید به آینده "با حضور پرشور مسئولین و مردم در شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهرستان امیدیه برگزار شد

آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ در حالی برگزار شد که اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان امیدیه با شکوهتر ازسالهای گذشته به صحنه آمدند.

راهپیمایی امروز با حضور پر رنگ مسئولین وهمچنین معاون وزیر اقتصاد ودارایی کشور با شعارهای الله اکبر ،مرگ بر آمریکا و.....به سمت جایگاه مسجد جامع امیدیه ادامه پیدا کرد.

در حاشیه این مراسم دکتر جلیلی معاون وزیر اقتصاد ودارایی کشور اظهار کرد: حضور پرشور مردم امیدیه امیدوارکننده است وازاین حضورباید تقدیر وتشکر کرد.

او در سخنان خود اشاره به ترفندهای دشمنان در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف، تجزیه طلبی، اختلاف افکنی قومیتی وناامید کردن مردم به آرمانهای انقلاب داشتند،که با بیداری مردم ورهبری آیت الله خامنه ای و شهادت طلبی ملت ایران موفق به این امر نشدند.

جلیلی مهمترین عامل در پیشرفت نظام و انقلاب را وحدت و دوستی به دور از جبهه گیری های سیاسی و حزبی مسئولین برای خدمت به مردم وادامه راه انقلاب دانست،ودر پایان از همه دست اندرکاران وارگانهای مختلف در برپایی این روز باشکوه تقدیر وسپاسگزاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار