نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی یک درخت پرثمر است

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر و گلبانگ انقلاب اسلامی در هنرستان دخترانه تهذیب همدان، کشورهای منطقه را بهره مند از میوه‌ «امنیت» درخت انقلاب اسلامی بیان کرد طوری که آمریکا مستأصل شده و انقلاب اسلامی قدرتمندانه می‌درخشد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی یک درخت پرثمر است

امیر خجسته گفت: درخت انقلاب درختی پر ثمر و پربار است که هیچکدام از دشمنان به میوه های آن دسترسی ندارند.

او اظهار کرد: پیام ٢٢ بهمن به دشمنان و آن ها که چشم طمع به جمهوری اسلامی دوخته‌‌اند این است که عشق مردم نسبت به انقلاب، نظام و ولایت روز به روز افزون می‌شود.

او ضمن یادآوری این که امسال چهلمین سالی است که پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم گفت: درخت انقلاب با خون ٢٤٠ هزار شهید، ٩٠٠ جانباز و ٥٤ هزار آزاده آبیاری شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان این که یکی از میوه‌های درخت انقلاب امنیت در کشور است خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست، استکبار جهانی به این امنیت ما کینه می‌ورزد و و به راه‌های مختلف درصدد نابودی آن است.

او با اشاره به این که انقلاب اسلامی امنیت را در منطقه ایجاد کرده است گفت: دشمنان، تکفیری‌ها و داعشی‌ها را در منطقه ایجاد کردند تا جمهوری اسلامی را ناامن کنند اما نتوانستند و در نهایت شکست خوردند.

خجسته ادامه داد: کشور سوریه از دست رفته بود اما با ورود جوانان انقلابی ایران در یک نبرد سنگین حق علیه باطل، پیروزی از آن ما شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا در جنگ سوریه و عراق به دنبال ایجاد ناامنی بود اما به برکت انقلاب و با تلاش نیروها پوزه این کشور به خاک مالیده شد.

او در ادامه با بیان خاطره ای از مجاهدت جوانان کشور در دفاع از انقلاب، از نوجوانی نام برد که قصد رفتن به جبهه را داشت اما به او گفته بودند، آنجا نمی‌توانی کاری انجام دهی آن نوجوان پاسخ داده بود حداقل می‌توانم به رزمنده‌ها آب دهم، «علیرضا احمدی» به همراه پدرش در جنگ اسیر شد و وقتی در زندان مخوف بغداد نیروهای بعثی از او خواستند تا در مقابل دوربین، علیه جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) حرف بزند کاری کرد که دوربین بشکند و هنگامی که آن ها از او به خشم آمدند پدرش را در اتاق دیگری شکنجه دادند تا صدایش را بشنود و دلش به درد آید، وقتی بعثی ها با خوشحالی از او پرسیدند، صدای پدرت را شنیدی؟ پاسخ داد صدای خداوند را شنیدم و «سوگند به خدا اگر تکه تکه شوم از امام و انقلاب دفاع می کنم».

سحرشهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار