سید مجتبی هاشمی: گفتمان سازی در حوزه مدیریت فوریت های روانی رفتاری دانش آموزان ضروری است

تهران (پانا) - معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از بیستمین نشست کارگروه تخصصی کمیته استانی مدیریت فوریت‌های اجتماعی دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: گفتمان سازی در حوزه مدیریت فوریت های روانی رفتاری دانش آموزان ضروری است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ضرورت گفتمان سازی در حوزه مدیریت فوریت های روانی رفتاری دانش آموزان احساس می شود.

او با اشاره بر سهم عوامل خارج از مدرسه نظیر خانواده، تاثیرات شبکه های اجتماعی و مشکلات فرهنگی و اقتصادی در شکل‌گیری آسیب‌های روانی،رفتاری دانش‌آموزان، تاکید کرد:میزان مسئولیت‌ پذیری سایر نهادهای ذیصلاح در این زمینه، مورد انتظار است که تا حصول به نتیجه می بایست هماهنگی های لازم را مد نظر قرار دهیم.

هاشمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت مدیریت فوریت‌های اجتماعی دانش‌آموزان برای همکاران شاغل در مناطق 21 گانه را ضروری دانست و افزود: موضوع با فوریت در جلسات روسای مناطق مورد تأکید قرار گیرد و پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

این مقام مسئول، تدوین تقویم جامع سالانه مدیریت فوریت، پیگیری مستمر طرح نماد ، تشکیل جلسات منظم کمیته فوریت در مناطق، توسعه و تجهیز مرکز مشاوره استان، رصد کیفی فعالیت‌های این حوزه و دعوت از کمیته‌های مناطق جهت ارائه گزارش عملکرد در جلسات استانی را از برنامه های لازم و قابل پیگیری در این حوزه دانست.

گفتنی است این نشست با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، محمد رزاقی رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حسینعلی مقدم، سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و مهدی درخشانی‌پور رئیس اداره مشاوره و دبیر کمیته برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار