زاهدی استاندار قزوین با دو خانواده شهید انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد

قزوین (پانا) - زاهدی استاندار قزوین در دومین روز ار ایام ا... دهه فجر با دو خانواده شهید انقلاب اسلامی در قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زاهدی استاندار قزوین با دو خانواده شهید انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،استاندار قزوین در دیدار با خانواده های شهیدان احمد فولادی و غلامرضا آقا کاشی از شهدای انقلاب 57 در سخنانی بیان داشت: اگر امروز مسئولان و مدیران به دیدار خانواده های شهدا می آیند این به معنی این نیست که این خانواده ها به این دیدارها و سرکشی ها نیاز دارند بلکه بالعکس این مدیران هستند که به این دیدارها نیاز دارند و در سایه آن انرژی و روحیه می گیرند.


زاهدی عنوان کرد: دیدار با خانواده های شهدا به مسئولان و مدیران یادآوری می کند که چه سرنوشتی بر این کشور گذشته تا امروز به این مرحله رسیده است تا قدردان باشند و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی گفت: برای استمرار و پایداری نظام اسلامی سرمایه های عظیمی پرداخته شده و امروز خانواده های شهدا برکت این نظام هستند ک باید قدردان آنها باشیم.
استاندار قزوین گفت: شهدا جان خود را برای اعتلای انقلاب و کشور فدا کردند و در نتیجه آن انقلاب اسلامی توانست نظام ۲۵۰۰ ساله‌ شاهنشاهی را که در قالب خاندان‌های مختلف ادامه داشت و به پهلوی رسید را شکست دهد.
زاهدی یادآور شد: انقلاب اسلامی با ایجاد تحولی بزرگ فضای کشور و جهان را دگرگون ساخت با این‌ حال مهم‌تر از این تحول سیاسی تحولی بود که ‌بین مردم به وجود آمد، در حقیقت این انقلاب توانست در سایه رهبری امام راحل تحولی شگرف را در افراد ایجاد کند که بی‌نظیر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار