مدیر آموزش و پرورش سراب: خبرنگاران نماینده افکار عمومی جامعه هستند

خبرگزاری پانا فرصتی برای تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان است

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سراب، خبرنگاران را نماینده افکار عمومی و حلقه پیوند مردم و حاکمیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش سراب: خبرنگاران نماینده افکار عمومی جامعه هستند

جواد حقی در دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی خبری دانش آموزان سراب در سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان سراب اهمیت و نقش سازمان دانش آموزی در تربیت مهارت های اجتماعی دانش آموزان را یادآور شد و ادامه داد: " این دوره آموزشی که به همت خبرگزاری پانا استان برگزار می شود فرصتی برای دانش آموزان است که قدرت فن بیان و نحوه مطالبه گری خود را افزایش دهند".

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد:" اگر در سنین نوجوانی فعالیت در حرفه خبرنگاری را آغاز کنید مطمئن باشید که در آینده و بزرگسالی حتی اگر حرفه خبرنگاری را ادامه ندهید بسیاری از مهارت هایی که در این دوران را آموخته اید در مسیر زندگی استفاده خواهید کرد" .

مدیر آموزش و پرورش سراب اضافه کرد: دانش آموزان حاضر در دوره آموزشی می توانند آموخته های خود را به سایر دانش آموزان و همکلاسی های خود انتقال دهند تا آن ها نیز فرصتی برای یادگیری مهارت های آموخته شما داشته باشند".

حقی با اشاره به اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری در جامعه بیان کرد: " خبرنگار، نماینده افکار عمومی و حلقه پیوند مردم و حاکمیت است و سوالاتی که از مسئولین می پرسند برگرفته از مطالبات و دغدغه های مردم است بنابراین مسئولین باید در قبال آن ها پاسخ گو باشند".

دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی برای 60 نفر از دانش آموزان مستعد و علا قمند به حرفه خبرنگاری به همت خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی و با حضور و تدریس بیتا غضنفر اقدم سرپرست خبرگزاری پانا استان، لیلا موثق کارشناس خبرگزاری پانا استان و مسعود سپهری نیا خبرنگار پانا و صدا و سیما استان در محل سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان سراب برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار