فرایند اجرایی جمع آوری و ارسال سوابق تحصیلی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 98 اعلام شد

سنندج(پانا)-اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان طی اطلاعیه ای فرایند اجرایی جمع آوری و ارسال سوابق تحصیلی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 98 ورود به مراکز دانشگاهی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرایند اجرایی جمع آوری و ارسال سوابق تحصیلی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 98 اعلام شد

منصور قاسمیان رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ثبت نام آزمون سراسری 98 برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در بهمن ماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود؛ بر ارسال اطلاعات سجلی و سوابق تحصیلی نظام های قبلی و مشخصات و سوابق تحصیلی پایه دوازدهم نظام جدید در مدارس و مناطق آموزشی تاکید کرد.

وی همچنین بر اطلاع رسانی مناسب به کلیه مدارس و داوطلبان متقاضی در آزمون سراسری در خصوص مراجعه به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی، مشاهده سوابق، تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی به آدرس اینترنتی به نشانیwww.dipcode.medu.irتاکید کرد و داوطلبان را ملزم کرد بعد از 10 بهمن 97 به سامانه سوابق تحصیلی مراجعه نموده و اطلاعات، مشخصات و نمرات آزمون های نهایی دوره متوسطه خود را مشاهده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

قاسمیان افزود: هر دانش آموز نظام قبلی علاوه بر دریافت کد سوابق تحصیلی دوره ی متوسطه، بایستی برای دوره پیش دانشگاهی خود نیز کد سوابق تحصیلی دیگری دریافت کنند.

وی درپایان یادآور شد: دانش آموزان پایه دوازدهم نیز مطابق موارد فوق الذکر می بایست بعد از پایان امتحانات خرداد ماه 98 مجددا برای تائید سوابق تحصیلی خود به سامانه www.dipcode.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار