معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری بهارستان : برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید به مساجد بازگشت

بهارستان(پانا) - معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت : تغییرات هنجارها و ارزشهای فرهنگی و دینی از جمله خطراتی است که جامعه ما را تهدید می کند و دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است.

کد مطلب: ۸۸۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی ، انتظامی  فرمانداری  بهارستان : برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید به مساجد بازگشت

سید حبیب موسوی به نقش تاثیرگذار و مهم مسجد در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت : پیامبر اسلام(ص) به عنوان بزرگترین مربی تربیتی انسان‌ها تمام فعالیت‌های خودشان را با محوریت مسجد شروع کردند و اساسا ساخت مسجد از ابتکارات اسلام بوده است و بسیاری از کار‌های فرهنگی، تربیتی، سیاسی، اجتماعی، تبلیغی در مساجد شکل می گرفت.

او ادامه داد : تنها یک قرن پس از ظهور دین مبین اسلام ، به علت تغییرات فرهنگی و دینی که بر اساس انحرافات حاصل شد ، بازگشت به سنت پیامبر ممکن نبود ، چرا که مردم با آموزه های غلط که براساس فرهنگ اختلاطی و التقاطی شکل گرفته بود ،خو گرفته بودند.

موسوی گفت : امروز هم اگر ما با تهاجم فرهنگی غرب که در قالب سبک زندگی غربی در جامعه رسوخ یافته مقابله نکنیم ،جامعه از ارزشهای اسلامی ، ایرانی و انقلابی دور خواهد افتاد.

او خاطرنشان کرد : مساجد در فرهنگ ایرانی اسلامی خصوصاً پس از پیروزی انقلاب اسلامی یک پایگاه مردمی به شمار می رفت و امروز هم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی باید به مساجد بازگردیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان با اشاره به نقش بی بدیل صدا وسیما در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اظهار کرد : به نظر می رسد صدا و سیما در این حوزه موفق عمل نکرده ، امروز شاهد پخش فیلمهای بی هویت فرهنگی از سایر کشورها هستیم ، اما فرهنگ فاخر ایرانی کمتر در قالب فیلم به نمایش در می آید.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار