مقاله شاعر آستارایی در کنفرانس جهانی اسپانیا پذیرفته شد

رشت(پانا)-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از پذیرش مقاله شیما مولایی فرد نویسنده و شاعر جوان این شهرستان با عنوان بازی های پست مدرنیستی در شعر معاصر در بخش ادبیات سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم در اسپانیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مقاله شاعر آستارایی در کنفرانس جهانی اسپانیا پذیرفته شد

شاپور تشرینی گفت: این کنفرانس در مهرماه امسال با هدف آشنایی و ارتباط استادان و پژوهشگران و تبادل دستاوردها و تجارب علمی در شهر مادرید اسپانیا برگزار و آثار پذیرفته شده چاپ خواهد شد.
وی افزود: از کانادا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا، کره جنوبی، هند، بنگلادش، امارات متحده عربی، استرالیا، مالزی، ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان، لیتوانی، هلند و ایران در این رویداد شرکت کرده بودند و 230 برگزیده آن در اوایل دی ماه جاری مشخص شدند.
تشرینی اظهار کرد: مقالات مولایی فرد پیش از این در کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی اسپانیا، کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی ترکیه، همایش بین المللی هزاره ناصر خسرو در دانشگاه شهید بهشتی و دهمین همایش بین المللی ترویج زبان فارسی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزیده شده است.
سردبیری نشریه ادبی پلک، انتشار سه مجموعه شعر ' وقتی تو هستی، من آسمانم'، روزی که شاعر می شوم و 'در این حوالی' و مقاله ای با عنوان شعر ناقل بیماری ادبیات در سال 1391 در مجله بین المللی ISC بانک استنادی علوم جهان اسلام از سوابق هنری و ادبی این شاعر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار