برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیاء ومربیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهر ری (پانا)- انتخابات شورای انجمن اولیاء ومربیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با حضور مدیر ،شورای معاونین و روسای انجمن اولیاء ومربیان مدارس در سالن فدک منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیاء ومربیان  آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

در این مراسم علی یزدان پناه مدیرآموزش وپروش ناحیه دو شهر ری،در سخنانی اظهارکرد: محیط خانه نخستین جایگاه امن دانش‌آموز است که با عواطف و احساسات و مدیریت والدین، دانش آموز پایه‌های تعلیم و تربیت را می آموزد و در مدرسه، این آموزش‌ها تکمیل می گرددو در این میان رابطه این دو نهاد تاثیر گذار به علاوه بافت جامعه، بر شخصیت و رفتار و آموزش بسیار حیاتی است.

او در ادامه ضمن تاکید بر تکریم شخصیت دانش‌آموزان گفت:دانش‌آموزان ما در خانواده که اولین پایگاه تربیتی است حس احترام به خود را می آموزندو سپس این احترام را به دیگران نیز منتقل می‌کنند.

یزدان پناه تصریح کرد:فرزندان ما باید به طور یکسان زیر چتر تعلیم و تربیت و نگاه عاطفی معلمان و والدین قرار گیرند تا در جامعه سرخورده نشوند و به دنبال نیازهای بالاتر زیستی انسانی بروند و شکوفا گردند.

در ادامه جلسه رومیانی رئیس انجمن اولیا ومربیان اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران وبندلی رئیس مرکر مشاوره پیوند سخنانی پیرامون نقش مهم انجمن اولیاء ومربیان ایراد کردند.

/خبرنگار :جوادتلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار