در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم مطرح شد؛

ساماندهی معتادان متجاهر درالبرز

البرز (پانا)-فاضلیان،رئیس کل دادگستری البرزدر جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت : هفتصد معتاد متجاهر درالبرز به کمپ های خصوصی ارجاع می شوند.

کد مطلب: ۸۷۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی معتادان متجاهر درالبرز

درچهارمین جلسه شورا پیشگیری از وقوع جرم استان البرز به موضوع ساماندهی و مراقبت های بعد از خروج معتادان متجاهر پرداخته شد.
در این جلسه فاضلیان ، رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به عدم وجود کمپ ماده ۱۶ یا کمپ دولتی در استان گفت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر معتاد متجاهر سهمیه استان البرز است که بین کمپ های خصوصی تقسیم می شوند.
فاضلیان افزود: باید فکری اساسی برای این قشر از جامعه انجام شود تا به دامان خانواده و جامعه برگردند و دوباره دچار اعتیاد و تبعات دیگر آن نشوند.
وی اظهار داشت: برای احداث کمپ ماده ۱۶ باید همه دستگاه های استان کمک کنند تا با ساماندهی آن ها ۷۰ درصد سرقت های خرد استان کاهش یابد.
رییس کل دادگستری استان البرز گفت : دستگاه ها باید وظایف خود را انجام دهند، ازجمله بهزیستی که متولی احداث کمپ ماده ۱۶است باید این کار را به عهده بگیرد و منتظر کمک شهرداری و یا جاهای دیگر نباشد، بنابراین اگر نمی تواند این کار را انجام دهد نباید این کار را قبول کند.
فاضلیان اضافه کرد :باید ارزیابی سریع و نیاز سنجی انجام شود تا بدانیم چه تعداد معتاد در سطح استان و چه میزان اعتبار لازم است.
وی در خاتمه از دستگاه های عضو این شورا خواست تا با تشکیل کارگروهی تخصصی آمار دقیق ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار