بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از هنرستان های دخترانه ناحیه ۵ تبریز؛

تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی هنرستان های تبریز ارتقاء می یابند

تبریز (پانا)- مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی از هنرستان های بهروزیه و شهید اکرامی ناحیه پنج تبریز بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۷۶۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی هنرستان های تبریز ارتقاء می یابند

جعفر پاشایی در بازدید از هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش شهید اکرامی ناحیه 5 تبریز رسالت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان را تکریم معلم و حل مشکلات پیش روی این قشر عظیم کشور برشمرد و افزود: تکریم معلم در واقع تکریم تمام خوبی هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان شد: برنامه ریزی، ایمان، راه آینده و ادب و نظم، درسی از طبیعت و باران الهی است و دانش آموزان با قرار گرفتن در موقعیت های جدی بازار کار، سعی در کاربردی نمودن آموزش های خود خواهند داشت.

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: آموزش وپرورش پیشتاز توسعه کشور بوده و کار خطیر تعلیم وتربیت فرزندان مرزو بوم را برعهده دارد.

در ادامه پاشایی از هنرستان اکبریه ناحیه 5 تبریز نیز بازدید کرده که ضمن بررسی مشکلات این هنرستان ها مقرر شد با مساعدت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس مشکلات ساختمانی و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی هنرستان ها حل شود.

این بازدید در راستای تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی و توانمندی‌های هنرجویان هنرستان‌های کشور و بحث مهارت‌آموزی و ایجاد شغل و درآمد در آینده صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار