مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

فرودگاه اردبیل به سیستم جدید ناوبری تجهیز می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با هدف ایجاد و بهبود زیرساخت‌های مناسب خدمات‌دهی به مسافران فرودگاه اردبیل به سیستم جدید ناوبری تجهیز می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
فرودگاه اردبیل به سیستم جدید ناوبری تجهیز می‌شود

موسی کنعان‌پور در نشستی با دستگاه‌های اجرایی استان با هدف اجرای طرح زمستان بیدار در اردبیل اظهار داشت: با هدف ایجاد و بهبود زیرساخت‌های مناسب خدمات‌دهی به مسافران فرودگاه اردبیل به سیستم جدید ناوبری تجهیز می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح زمستان بیدار بیان کرد: درصدد بهبود زیرساخت‌های عمرانی نیازمند یک پروسه زمانی است که با اجرای پروژه‌های عمرانی مربوطه درصدد تکمیل این طرح هستیم تا بتوانیم با احداث راهدارخانه آلوارس و مراکز اقامتی به این مهم در فصل زمستان جامه عمل بپوشانیم .

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل از لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی استان به اجرای این طرح خبر داد و گفت: باید ظرفیت‌های استان اردبیل را برای تحول حوزه گردشگری به‌کار بگیریم چرا که نباید توسعه گردشگری نباید مربوط به فصل و بازه زمانی خاص باشد بلکه در تمام فصول سال باید به این مهم اهمیت داده شود .

کنعان‌پور اظهار کرد: اردبیل قطب گردشگری کشور است که به همین دلیل باید در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نیز زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا بتوانیم به این طریق با جلب رضایت گردشگران آمار مسافران و گردشگران را در استان به سطح قابل قبول برسانیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را احصا و رفع کنیم .

وی از کاهش چشم‌گیر لغو پروازها در فرودگاه اردبیل با راه‌اندازی سیستم جدید ناوبری خبر داد و تصریح کرد : برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و بی‌شک با اهمیت به این مسئله می‌توانیم تعداد پروازهای موفق در استان را به آمار قابل قبول برسانیم و شاهد رضایت مسافران در این زمینه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار