معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در اردستان:

خدمت رسانی ۴۰ ساله یکی از عملکردهای بارز بسیج است

اردستان، اصفهان (پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: خدمت رسانی ۴۰ ساله یکی از عملکردهای بارز بسیج بوده و این از خصلت بسیج است که در هر کار سخت خود را محک می زند.

کد مطلب: ۸۷۲۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی ۴۰ ساله یکی از عملکردهای بارز بسیج است

علی فدوی پیش از ظهر شنبه در همایش بسیجیان اردستان اظهارکرد: یکی از جلوه هایی که در ۴۰ ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی جلوه بیرونی داشته بسیج و بسیجی است که اهداف خود را به شکل عملیاتی به سرانجام رسانده اند.

وی افزود: بسیجیان و رزمندگان با وجود اینکه می دانستند پای گذشتن از جان در میان است اما در صحنه انقلاب و دفاع مقدس مایه افتخار کشور شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدا امامزادگان عشقند، تاکید کرد: ظرفیت های کشور ما با بقیه قابل قیاس نیست و ثروت اصلی آن بسیجیان و وعده های خداوند است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات ممکن بر علیه کشور ایران بدست آمریکا و ایادی آنان در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است، تصریح کرد: مطابق گفته های وزیر دفاع آمریکا در دولت اوباما، آمریکا درصدد ایجاد توان بازدارنده بر علیه ایران است، آنها اذعان می کنند که اقدام نظامی بر علیه ایران نخواهیم داشت.

سردار علی فدوی خدمت رسانی ۴۰ ساله بسیج را یکی از عملکردهای بارز این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از خصلتهای بسیج این است که در هر کار سخت خود را محک می زند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار