دبستان ۵ کلاسه خیرساز روستای قره گویز از توابع بخش مرکزی شهرستان سقز افتتاح و به بهره برداری رسید

سقز(پانا)-با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان سقز، دبستان ۵ کلاسه خیرساز روستای قره گویز از توابع بخش مرکزی سقز افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۷۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دبستان ۵ کلاسه خیرساز روستای قره گویز از توابع بخش مرکزی شهرستان سقز افتتاح و به بهره برداری رسید

با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان، خیرین منطقه ، فرهنگیان و اهالی روستا، دبستان ۵ کلاسه خیرساز مرحوم عبدالوهاب سلامیان روستای قره گویز از توابع بخش مرکزی سقز افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در آئین افتتاح مدرسه ۵ کلاسه روستای قره گویز از توابع شهرستان سقز، مدرسه سازی را به عنوان تقویت کننده کیفیت آموزشی توصیف کرد.

سید رحمان سیدیان با اشاره به این که این فضا در زمینی بالغ بر ۱۸۵ مترمربع و با تلاش بی وقفه خیر گرانقدر ماموستا خدر عمری و سهیلا سلامیان آماده بهره برداری است،گفت: افتتاح این مدرسه قبل از هر کسی دل دانش آموزان را شاد کرده است و همت خیّر بزرگوار، خدر عمری در بهره برداری از این مدرسه ۵ کلاسه جای تشکر دارد.

سیدیان افزود:خوشبختانه در شهرستان سقز امر مدرسه سازی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و همین که حرفی از مدرسه سازی و یک حرکت جمعی برای تأسیس فضای آموزشی جدید به میان می آید، مردم عزیز عملاً همراهی و همدلی خود را در حد توان به اثبات می رسانند.

وی تصریح کرد: از همه مسئولین شهرستان، فرهنگیان و مردم زحمتکش روستا و خیرین عزیز شهرستان برای همکاری در ساخت مدارس خیرساز تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار