معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تمام دروس، نکات پرورشی و تربیتی قابل توجهی دارند که باید در کلاس درس بیان شوند

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تمام دروس، نکات پرورشی و تربیتی قابل توجهی دارند که باید در کلاس درس بیان شوند.

کد مطلب: ۸۶۹۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام دروس، نکات پرورشی و تربیتی قابل توجهی دارند که باید در کلاس درس بیان شوند

طاهر علمی پس از بازدید و ارزیابی کارگروه پرورشی آذربایجان شرقی از فعالیت های پرورشی و فرهنگی مدارس کندوان و ترکمانچای در جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش کندوان و ترکمانچای با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار کرد: ماه ربیع الاول جزء بهترین و با فضیلت ترین ماه ها قمری است زیرا پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در این ماه به دنیا آمد.
وی افزود: همه ما مسلمانان برای رسیدن به کمال باید اخلاق، رفتار و سبک زندگی پیامبر را برای خود الگو قرار دهیم و به خصوص، باید خصلت های خوش رویی و گشاده رویی، صبرو تحمل، راستگویی و دوری از هوا و هوس را در خود پرورش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: سعه صدر در تعلیم و تربیت، لازم و ضروی هستند و بدون صبر و تحمل نمی توان در این امور موفق بود.

علمی با اشاره به اهمیت برنامه های پرورشی و تربیتی در مدارس ادامه داد: نماز ستون دین است و در مدارس، نماز جماعت باید با شکوه و عظمت خاصی بر گزار شود ولی باید به این نکته توجه داشت که تمام فعالیت های پرورشی فقط در نماز خلاصه نمی شود.

وی اضافه کرد: تمام دروس، نکات پرورشی و تربیتی قابل توجهی دارند که باید در کلاس درس بیان شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مربی و معاون پرورشی متخصص، متعهد و شایسته از پتانسیل های خوب یک مدرسه است که می تواند در توانمندسازی دانش آموزان به نحو احسن ایفای نقش کند.

بخش کندوان، یکی از بخش‌های تابعه شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی در شمال غربی ایران است و بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش کندوان در سال ۱۳۹۰ برابر با ۲۳ هزار و 637 نفر بوده‌است.

ترکمانچای نیز یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی استان آذربایجان شرقی است که در ۴۵ کیلومتری شهرستان میانه واقع شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار