فرمانده مرزبانی استان خبر داد:

2 قاچاقچی مسلح در دام پلیس مرزبانی اردبیل

اردبیل (پانا) - فرمانده مرزبانی استان اردبیل از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در مرز بیله سواراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
2 قاچاقچی مسلح در دام پلیس مرزبانی اردبیل

سردار هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مرزبانان استان اردبیل و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، 2 قاچاقچی مواد مخدر در مرز بیله‌سوار دستگیر و از این قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد .

وی تصریح کرد: از قاچاقچیان در مرز بیله‌سوار 17.5 کیلوگرم تریاک، 10 کیلوگرم هروئین، 5 گرم گراس، 700 گرم شیشه، یک هزار و 999 عدد قرص ترامادول و 2 هزار عدد قرص متادون، یک قبضه اسلحه کلاشینکف با 57 فشنگ و یک دستگاه دوربین حرارتی دید در شب کشف شد .

فرمانده مرزبانی استان بیان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بعد از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند تا پرونده این قاچاقچیان تشکیل و رسیدگی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود .

حسینی گفت: با توجه به این که استان اردبیل از استان‌های مرزی کشور است در این زمینه مرزبانان شبانه‌روز برای حفاظت از مرز کشورمان تلاش می‌کنند و در این رسالت خطیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌شود .

وی تصریح کرد: استان اردبیل امنیت بالایی دارد و مرزهای استان امنیت مثال‌زدنی دارد و ما این امنیت را قدردان خون پاک شهدای والامقام و همت و اقتدار نیروهای مسلح و مرزبانان هستیم و این دستاورد مهم را به کمک درایت‌های مقام معظم رهبری به دست آورده‌ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار