کلاهبرداری با استفاده از گله گوسفندان همسایه

نیشابور (پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری 600 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری با استفاده از گله گوسفندان همسایه

حسین دهقان پور در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت مرجوعه قضائی از سوی فردی اهل یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی مبنی بر کلاهبرداری 600 میلیون ریالی از او از سوی افرادی در شهرستان نیشابور، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که فردی پس از تماس تلفنی با وی اظهار می دارد که به دلیل نیاز مالی قصد فروش گوسفندان خود را در نیشابور دارد و با چرب زبانی وی را برای خرید به شهرستان دعوت می‌کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پرونده پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی با یکی از دوستانش که نقش چوپان را عهده‌دار می شود خریدار را به یکی از روستاهای بخش مرکزی می‌برد و از دور گله گوسفندان متعلق به فردی دیگر را به رویت خریدار می‌رساند.
او افزود: خریدار، گله گوسفندان را به مبلغ 600 میلیون ریال خریداری و در هماهنگی با فروشندگان قلابی، شب برای انتقال گوسفندان مراجعه می کند که متوجه ساختگی بودن موضوع می شود .
دهقان‌پور با اشاره به اینکه کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند، اظهار کرد: دو متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحقیقات از متهمان برای کشف کلاهبرداری‌های احتمالی دیگر ادامه دارد .
فرمانده انتظامی نیشابور در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه است و در انجام معاملات وسوسه انگیز تامل لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار