نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی :

تربیت هدف مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه است

بجنورد(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان گفت : هدف مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه تربیت و انسان سازی است

کد مطلب: ۸۵۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تربیت هدف مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه است

حجت الاسلام یعقوبی در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار داشت: ضمن تقدیر از همکاری این دو نهاد مقدس باید ازین فرصت پیش آمده برای تربیت نسلی متدین و انقلابی حداکثر بهره برداری را انجام داد.

عباس سعیدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت : یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین مشارکت حداکثری در امر آموزش و پرورش است و ما تلاش می کنیم از تمام ظرفیت های موجود برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کنیم .

وی افزود :حوزه علمیه به عنوان یک نهاد تربیتی و معنوی می تواند نقش بسزایی در کمک به اهداف بلند آموزش و پرورش داشته باشد.

در ادامه علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گزارشی از فعالیت های این کمیته در سال گذشته ارائه کرد و گفت :خوشبختانه سطح همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان بسیار توسعه یافته و امیدواریم این همکاری ها در آینده نیز مستدام باشد.

شورزاده تصریح کرد: جذب 16 نفر تحت عنوان طلبه وظیفه ، اعزام 320 مبلغ دینی به مدارس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در طول سال تحصیلی ، استقراربیش از 70 مبلغ و مشاور مذهبی برادر و خواهر در مدارس ،نشست با علما و فضلا و بازدید دانش آموزان از مراکز حوزوی و آشنایی با نظام آموزشی حوزه علمیه از مهمترین برنامه های این کمیته در سال تحصیلی آینده می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار