معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش البرز مطرح کرد: انتخاب شعار "ساماندهی مدرسه محور" در پروژه مهر سال 97 استان البرز

کرج (پانا) -معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز گفت: بیشترین افتخارات در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی مربوط به ناحیه 3 می باشد؛ همچنین بیشترین تعداد مدارس غیر دولتی ما در این ناحیه قرار دارد.

کد مطلب: ۸۴۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش البرز مطرح کرد: انتخاب شعار "ساماندهی مدرسه محور" در پروژه مهر سال 97  استان البرز

حسین رحمانیان در این جلسه اظهار کرد: بیشترین افتخارات در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی مربوط به ناحیه 3 می باشد؛ همچنین بیشترین تعداد مدارس غیر دولتی ما در این ناحیه قرار دارد؛ لذا با عنایت به لزوم جذب مشارکتهای مردمی در ایجاد مدارس غیر دولتی و مرتفع کردن نیازهای آموزشی و پرورش استان از منظر فضای آموزشی، می توان گفت ناحیه 3 قلب استان البرز است.

وی بحث کمبود فضای آموزشی که در استان البرز3/38 درصد می باشد را مطرح کرد و با اشاره کمبود 5710 معلم در سطح استان، از اختصاص 1559 نفر نیرو برای سال آینده به استان البرز خبر داد که این تعداد نیز نیاز استان به نیروی انسانی را مرتفع نمی کند.

در ادامه، رحمانیان گفت: شعار سال گذشته استان، "نه به ابلاغ حضوری" بود و امسال با توجه به اولویت "کلاس درس "شعار "ساماندهی مدرسه محور" را انتخاب کرده ایم و بر این اساس، هیچ کلاس درسی نباید خالی بماند.

در این جلسه عنوان شد که برنامه وزارت و اداره کل، تمرکز زدایی و تفویض اختیار بیشتر به مناطق و مدارس می باشد؛ لذا از مدیران خواسته شد که ابلاغ پرسنل تحت پوشش خود را با رعایت ضوابط و ساعات تعیین شده، صادر نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار