امام جمعه مود:

خدام رضوی نقش مهمی در پالایش دل ها و توجه مردم به معنویات دارند

سربیشه(پانا)-امام جمعه مود امروز در مزار بی بی زینب خاتون کاهی گفت:خدام رضوی میتوانند در تاثیر گذاری دین بر قلوب مردم نقش داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خدام رضوی نقش مهمی در پالایش دل ها و توجه مردم به معنویات دارند

به نقل از ستاد خبری زیر سایه خورشید خراسان جنوبی، حجت الاسلام فلسفی ظهر امروز در همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان که در آستان مقدس بی بی زینب خاتون(س) مود برگزار شد، اظهار داشت:: توجه به وقایع یکی از موضوعات اساسی است که باید مدنظر داشته باشیم و وقایع نیز به معنای سبک زندگی ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی را حل کنیم باید به ائمه اطهار(ع) پناه ببریم، افزود: خدام رضوی که از ابتدای دهه کرامت در شهرها و روستاهای کشور حضور پیدا می کنند نقش مهمی در پالایش دل ها و توجه مردم به معنویات دارند.
امام جمعه مود گفت: امروز که رسانه های غربی تبلیغ غلط می کنند و بی دینی مردم را جلوه می دهند حضور خدام رضوی در مناطق مختلف کشور می تواند تاثیرات بسیار مهمی داشته باشد.
حجت الاسلام فلسفی تصریح کرد: کاروان خدام رضوی به خوبی توانسته مورد توجه مردم قرار بگیرد و دلیل آن هم این است که در هر شهر و روستایی حضور پیدا می کنند با استقبال باشکوه مردم مواجه می شوند.
وی ادامه داد: خدام بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در درمان معنوی برخی امراض روحی و روانی مردم تلاش وافری انجام می دهند.
امام جمعه مود خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه ولایت یکی از مهم ترین پیام های کاروان خدام رضوی است و همانطور که کاروان خود امام رضا(علیه السلام) به تبیین جایگاه ولایت می پرداختند خوشبختانه خدام رضوی هم با تبیین جایگاه، عینیت و کارایی خاصی به جایگاه ولایت بخشیدند.
حجت الاسلام فلسفی اظهار کرد: شناخت علمی و عملی اهل بیت(علیه السلام) مهم است؛ ائمه اطهار (علیه السلام) هم باید بشناسیم و هم از آن ها تبعیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار