سرمایه گذار بومی آماده ساخت طرح ساحلی در تالش است

رشت(پانا)-معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش از اعلام آمادگی یک سرمایه گذار بومی برای ساخت نخستین طرح گردشگری در آب های ساحلی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذار بومی آماده ساخت طرح ساحلی در تالش است

سید جلال سید محمدی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی ساحل ها در فرمانداری تالش، با بیان این مطلب گفت: این طرح به مساحت پنج هزار متر مربع در زمین دارای سند مالکیت در روستای تکی تازه آباد با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا خواهد شد.
وی افزود: این طرح شامل شناگاه استاندارد، ۳۰ واحد سوئیت، غرفه های فروش صنایع دستی، رستوران غداهای محلی، سالن چند منظوره، سایت بازی های ساحلی و ایستگاه تفریحات دریایی خواهد بود.
سید محمدی ادامه داد: زمینه جذب سرمایه گذار برای اجرای یک طرح ساحلی دیگر در فصل تابستان جاری مهیا شده که با ساخت آن، شمار طرح های ساحلی تالش به 10 مورد خواهد رسید که پنج طرح در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.
وی با اظهار تاسف از غرق شدن سه نفر در مناطق خطرآفرین نوار ساحلی تالش طی روزهای گذشته گفت: مسئولان استان برای تامین حقوق ناجیان غریق تلاش می کنند و باید با تجهیز شناگاه ها، گردشگران را از مناطق خطرآفرین دریا به طرح های سالمسازی هدایت کنیم.
او ادامه داد: نصب تابلو های خطر در نقاطی که گردشگران غرق شده اند، برای آگاهی و گریز شناگران از مناطق خطرآفرین ضروری است و با همکاری مرزبانی، 20 قایق موتوری برای تفریحات دریایی و پوشش نقاط خطرناک بکار گرفته شده است.
تالش در حاشیه دریای خزر 93 کیلومتر نوار ساحلی دارد و گیسوم، آلالان، قرق، لیسار، چوبر و حویق از طرح های سالمسازی آن است. این شهرستان گردشگرپذیر با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار