مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان: حادثه صفر با تبلور فرهنگ ایمنی در رفتار حاصل می شود

سمنان (پانا) - سیدمحمد موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان، گفت: کاهش حوادث و دستیابی به حادثه صفر، با تبلور فرهنگ ایمنی در معنا و رفتار کارکنان حاصل می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان: حادثه صفر با تبلور فرهنگ ایمنی در رفتار حاصل می شود

سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دومین نشست کمیته عالی ایمنی با بیان این مطلب افزود: تلاش ما همواره می باید بر این پایه استوار باشد که فرهنگ ایمنی را در رفتار همکاران به صورت عملی نهادینه سازی نموده و آن را در شرکت جاری و ساری کنیم.

وی با عنوان این که در شرکتی ارائه خدمات می نمائیم که با شبکه های برق سرو کار داشته و مدام در معرض خطرات برق گرفتگی هستیم، خاطرنشان کرد: هر فرد مسئول ایمنی خود است و نظارت مستمر و لایه ای و تذکرات مستمر سرپرستان، مسئولان و دست اندرکاران ایمنی، در کاهش حادثه ها اثرگذار می باشد.

رئیس کمیته عالی ایمنی شرکت تصریح کرد: در تمام لحظات و ساعات کاری باید در نظر داشته باشیم که در یک محیط جدی و عملیاتی خدمت رسانی می نمائیم و استفاده دقیق، به موقع و به جا از ابزار کار ایمنی فردی و گروهی، از حوادث احتمالی پیشگیری می نماید.

موسوی زاده با اشاره به این که یکی از نقاط آسیب پذیر قشر برق کار، عادت به خطرات است، یادآور شد: جدی بودن در اجرای امور و باور به کار، مانع از بروز حادثه می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همت خود را باید به کار بسته تا حرف و شعارمان را به رفتار تبدیل نموده و تعهد در کار، بخشی از فرآیندی است که کاهش حادثه و نتیجه عملی آن حادثه صفر را در پی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار