گزارش پانا/

گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مشهد مقدس

تبریز (پانا)- گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق  آموزش و پرورش  آذربایجان شرقی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان  و جمعی از کارشناس مسئولان  و کارشناسان  این اداره  از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در هتل فردوسی مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مشهد مقدس

این گردهمایی به منظور برنامه ریزی و تبیین اهداف فعالیت های پرورشی و فرهنگی و همچنین برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال 97 برگزار شد.

در این گردهمایی طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در خصوص اولویت بندی برنامه ها و راهکارهای تربیت صحیح دانش آموزان سخنرانی کرد و صمد علیزاده مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز در رابطه با فعالیت های این سازمان و رویکرد جدید برنامه ها و فعالیت های اسن سازمان توضیحاتی ارایه کرد.

بررسی نحوه اعزام اردوهای دانش آموزی، فعالیت های قرآنی مدارس و انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان پایه نهم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بودند.

همچنین تیم معاونت پرورشی استان در حاشیه گردهمایی چند روزه در مشهد مقدس از دارالقرآن های مشهد مقدس به منظور استفاده از تجربیات و تبادل افکار و راهکارها بازدید کردند.

طبق برنامه ریزی های انجام یافته و هماهنگی های صورت گرفته با آشپزخانه حرم امام رضا( ع) تیم معاونت پرورشی استان، یک وعده صبحانه متبرک میهمان امام رضا (ع) بودند.

در کنار برنامه های تفریحی و به منظور استفاده بیشتر از فضای معنوی بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) این تیم اعزامی در نماز جماعات یومیه در حرم شرکت داشته و ادعیه های مناسبتی را به صورت دسته قرائت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار