طرح گردشگری دانش آموزی در شعبه تامین اجتماعی سی سخت اجرا شد

طرح گردشگری دانش آموزی در قالب اعضای دانش آموزی تشکیلات پیشتاز سازمان دانش آموزی به میزبانی تامین اجتماعی سی سخت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح گردشگری دانش آموزی در شعبه تامین اجتماعی سی سخت اجرا شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان دنا، تعداد 40نفر از دانش آموزان مدرسه پسرانه شهید مطهری سی سخت در قالب طرح گردشگری علمی دانش آموزی برای آشنایی وظایف سازمان تامین اجتماعی از شعبه تامین اجتماعی این شهر بازدید کردند.

کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این بازدید گفت: یکی از رسالت های مهم سازمان دانش آموزی اجتماعی کردن دانش آموزان است و به هر میزان که در این رسالت بهتر عمل کنیم می توانیم شاهد جامعه شایسته تری در آینده برخوردار باشیم.

علی کمالی گفت : دانش آموزانی که امروز در حال تحصیل هستند، شاغلان و آینده سازان کشور خواهند بود که احتمالا در آینده جزو بیمه شدگان این سازمان می شوند.
وی افزود : به همین منظور و برای ترویج آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بیمه و نوع کارکرد و خدمات آن، سازمان تامین اجتماعی با برنامه ریزی های صورت گرفته در سراسر کشور، میزبان دانش آموزان است تا ضمن بازدید ، از واحدهای مختلف شعب تامین اجتماعی با قوانین، مقررات و ماهیت بیمه تامین اجتماعی نیز آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مدیر شعبه تامین اجتماعی شهرستان دنا نیز در این بازدید ضمن معرفی تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور گفت: تامین اجتماعی از ابتدای تولد تا حتی بعد از فوت بیمه شدگان خدمات و تعهدات خود را به آنها ارایه می کند.

شرفی همچنین با معرفی خدمات تامین اجتماعی افزود: کمک هزینه ازدواج ، غرامت ایام بیماری ، بارداری ، نقض عضو ، وسایل کمک پزشکی ، خدمات درمانی و پرداخت مستمری از جمله حمایت های این سازمان است.

در بخش دیگری از برنامه بازدید از شعبه تأمین اجتماعی سی سخت، دانش آموزان با حضور در واحدهای فناوری اطلاعات، بیمه شدگان، مستمری بگیران، بازرسی کارگاه ها و اجرائیات و درآمد این شعبه، از نزدیک با خدمات دهی بخش های مختلف آن توسط مسئولان مربوطه آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار