کلنگ احداث سکوی تماشاچیان ورزشگاه شهدای فاریاب به زمین خورد

کرمان (پانا) - فرماندار فاریاب در این آیین بیان داشت : ساخت فضاهای ورزشی و یا تکمیل آن باعث دلگرمی مردم و مسوولان خواهد شد و جوانان و نوجوانان خوب و مؤمن و متدین بیشتر به سمت ورزش خواهند رفت

کد مطلب: ۸۱۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث سکوی تماشاچیان ورزشگاه شهدای فاریاب به زمین خورد

علی نیک نفس گفت: این موضوع باعث انگیزه سایر قشرهای مختلف جامعه می شود چرا که اعتقاد داریم گرایش به سمت ورزش بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را کاهش خواهد داد و موجب سلامتی جامعه خواهد شد از این رو در تلاشیم تا خدمات بهتر و بیشتری به این عزیزان بدهیم .

نیک نفس از همه مسئولانی که در تحقق احداث این پروژه تلاش کردند تشکر کرد و گفت : ما امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم و به جوانان عزیز فاریاب تقدیم میکنیم و امیدواریم با توجه به وجود استعدادهای زیاد در این منطقه شاهد افتخار آفرینی این عزیزان در عرصه های استانی و ملی باشیم.

فرماندار فاریاب افزود: پروژه احداث سکوی تماشاچیان ورزشگاه شهدای فاریاب با اعتباری بالغ بر 1۷۱ میلیون تومان ساخته می شود که از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ می باشد.

وی همچنین از افتتاح یک خانه ورزش در روستای سردک سرگریچ و راه اندازی سالن جودو در روستای عشایر پورامیری خبر داد و افزود:بالغ بر پانزده روستا از این طرح برخوردار می شوند.

تنظیم: ساحل ایاغ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار